Subject: Avaliku teabe seaduse kohane teabenõue
From: "Zuffova, Maria" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Fri, 3 May 2024 14:28:35 +0300

Avaliku teabe seaduse kohaselt palun esitage mulle järgmine teave:

1. Kas kultuuriministeerium peab arvestust ajakirjanike vastu suunatud
rünnakute kohta (kõik rünnakute liigid, nt füüsilised rünnakud,
küberrünnakud, internetis toimuvad vihakõned, ähvardused, sõltumata
sellest, kas need on liigitatud kuritegudeks, väärteodeks või muudeks
haldusõigusrikkumisteks, sealhulgas need, mille puhul ei ole algatatud
edasist kohtumenetlust)?

2. Kui jah, siis kas kultuuriministeerium eristab selles teabes rünnatud
ajakirjaniku sugu?

3. Kui kultuuriministeerium peab arvestust selliste ajakirjanike vastu
suunatud rünnakute kohta, siis palun esitage mulle kokkuvõtlik statistika
viimase kahe aasta kohta (seisuga 1. jaanuar 2021), mis on jaotatud
rünnatud ajakirjaniku soo järgi (kui see teave on registreeritud). Palun
saatke see teave aadressile [email-masked].

Kui see ei ole võimalik, võtke minuga ühendust ülaltoodud e-posti
aadressil ja küsige alternatiivseid võimalusi taotletud teabe esitamiseks.
Suur tänu juba ette teie abi eest.

Lugupidamisega,
Maria Zuffova

-

Maria Zuffova

Research Fellow

Robert Schuman Centre

Villa Schifanoia - Via Boccaccio 121, 50133 Firenze (FI), Italy

Mobile:   +39 333 337 3328

 <https://www.linkedin.com/in/maria-zuffova-75a48610/>
<https://twitter.com/mariazuffova?lang=en>

European University Institute

Via dei Roccettini 9, San Domenico di Fiesole (FI), Italy

eui.eu <https://www.eui.eu/en/home>

 <http://eui.eu/>

The information transmitted is intended only for the person or entity to
which it is addressed and may contain confidential and/or privileged
material. Any review, retransmission, dissemination, distribution,
forwarding, or other use of, or taking of any action in reliance upon,
this information by persons or entities other than the intended recipient
is prohibited without the express permission of the sender. If you
received this communication in error, please contact the sender and delete
the material from any computer.